Search This Blog

Saturday, July 4, 2009

KONSERT ANTARA DUNIA!!! MARI RAMAI-RAMAI KITA GEGARKAN!

KONSERT ANTARA DUNIA!!!!!!





Konsert Antara Dunia 2009 akan mengadakan Majlis Sidang Media seperti maklumat berikut:

Majlis Sidang Media

KONSERT ANTARA DUNIA 2009 (KAD`09)

Bersama

Rabbani, Raihan, Hijjaz,

Ustaz Ahmad Dinie Juri & Ustaz Sobri

Di

Kuzie Catering, Penthouse, Suite 4, Cattleya Grand Ballroom Wisma PKPS, Persiaran Perbadanan 40675 Shah Alam, Selangor.

Tarikh

7hb Julai 2009 (SELASA)

Masa

12.00 tengah hari



Konsert Antara Dunia yang bakal diadakan pada 1 Ogos akan datang sedang giat menjalankan promosi ke seluruh lembah kelang dan Negeri Selangor.


Sidang Media Konsert Antara Dunia akan di pada 7 Julai 2009 di Kuzie Catering, Shah Alam. Sidang media yang akan dimulakan pada jam 12 Tengah hari itu membawakan semua wakil-wakil artis yang terlibat dalam konsert yang akan diadakan itu. Urusetia konsert dengan ini mengalu-alukan kehadiran wakil-wakil media untuk turun sama-sama memeriahkan sidang media tersebut.


Untuk pengetahuan semua, Sekretariat Konsert yang bertempat di pejabat Rabbani sedang giat membuat persediaan untuk konsert yang julung-julung kalinya di anjurkan oleh Gamis. Ini adalah salah satu langkah untuk mencapai misi dakwah yang dibawakan oleh gamis. Ia akan menjadi satu batu loncatan untuk Gamis terus mara kehadapan dalam era yang serba mencabar ini.


Usaha menganjurkan konsert ini merupakan satu usaha yang besar dan memerlukan penglibatan semua pihak. Ini juga memberi pengalaman baru kepada ahli-ahli Gamis tentang strategi menjalankan konsert. Pihak Rabbani Productions (M) Sdn. Bhd. sangat membantu urusetia konsert dalam menguruskan perjalanan konsert.


Pihak Gamis mengharapkan sekongan sepenuhnya daripada seluruh ahli Mahasiswa Islam diseluruh kampus di Malaysia. Datang dan jemput rakan-rakan lain untuk sama-sama menyaksikan dan merasai sendiri kelainan Konsert Antara Dunia 2009. Anda pasti akan merasai satu kelainan dan mendapat pengalaman yang tidak diperolehi di tempat lain.


Sesiapa yang berminat untuk menyertai konsert antara dunia 2009 sebagai AJK untuk menghulurkan bantuan, bolehlah menghubungi Aisyah (013-6288591).


Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai artis- artis yang terlibat, anda boleh klik link di bawah:

Rabbani Hijjaz Raihan Shoutul Harokah

0 comments:

 

© 2011 Maka Lihatlah! Copyright Reserved
Designed by | alwanPelangi.com | alwanPelangi Studio